Iubito

EL: –   Bună, iubito!

EA: –   Ah, nu „iubito”.

–   Da′ ce-are?

–   E al ei. Te-am auzit zicându-i ei „iubita”.

–   Bine. De acord. Cum ți-a fost ziua?

–   Sunt copleșită.

–   Constant.

–   Da. Semestrul trecut am vrut și n-am putut. Acum n-am intenționat și am reușit.

–   Ce?

–   Să mă detașez. Înainte de sesiune și în sesiune mi s-au întâmplat groaznic de multe, de bine și de rău, de zâmbete și lacrimi.

–   Știu, le-am simțit.

–   Hm… Oricum, am reușit să nu mă consum, să nu exteriorizez. Doar le-am rezolvat și mi-am văzut de examene.

–   Da! Ai uitat că îți sunt drag!

–   Nu. Vai, doamne, nu… N-am uitat.

–   Glumeam! Și-atunci? De unde copleșeala, alta?

–   Păi… Azi m-am plimbat, am admirat, am privit, am zâmbit. Și au dat peste mine toate gusturile.

–   Păi tu ai gustat plimbarea?

–   Întotdeauna! Și acum. Orice gust de pe masa asta e intens, mă sperie inițial.

–   Ești zuzi.

–   Evident… Eu.

–   Da, tu! Te ador…

–   Nu, nu mă adori.

–   Ba da! Pentru că ești frumoasă, discretă, fină, calmă. Pentru că m-ai lăsat să mă copilăresc și pentru că m-ai primit la tine. Pentru mâncarea de pe drum și pentru toți fluturii.

–   Hei, gata…

–   Și pentru că mi-ai promis că îmi rămâi!

–   Îți rămân!

–   Bine, iubita mea dragă!

Lasă un comentariu

