Noapte bună

Mai devreme am ieșit în curte. Miroase a noapte de București. Când eram mică, mă îngrozea căldura de peste zi, zăpăceala, soarele de aici, certurile din casa în care stăteam, mofturile copiilor. Seara ieșeam în parc și mi se părea că am timp pentru mine: copiii se jucau, căldura se estompase, mașinile erau în treaba lor, despărțiți de mine prin rânduri de coroane parfumate.

Acum miroase la fel. Și, după zilele pe care le am, am simțit iar recunoștința pentru starea asta, de agățat între azi și mâine.

Și-aș vrea să fii aici. Să îți arăt noaptea mea. Sigur știi, dar nu știi cum îți va fi cu mine. Când îmi pun eșarfa așa, peste umeri, tot la tine mă gândesc. Dacă îmi iau tricoul ăla mov, mă amuz, că tu n-ai reușit să-i vezi modelul întreg, deși mi-ai zis că ai vrea și m-am gândit să ți-l arăt.

ed5Orice mă învârt prin camera asta parcă te văd, te imaginez cum mă urmărești, cum vrei să vezi, să afli cum fac aia și de ce fac așa și nu altfel și să spui câte un „Aha!” pe jumătate șoptit când fac câte-o șmecherie de n-o știi tu. Cum mă prinzi de mijloc fix când vreau să fug să opresc mâncarea de pe foc și mă sperii exact între două replici – sau, mna, încerci să mă sperii, nu reușești de câteva ori, consecutiv, pentru ca apoi să țâțâi și să mă întrebi, ca un copil nemulțumit: „Da’ tu de unde vezi?!”.

 

Și-atât. Nu știu ce-i asta, dar se simte frumos. Și nu-i des. Și nu-i ușor. Nu știu cine pe cine a aplicat vrăji. Whatever, au funcționat, you know?

Așa că mulțumesc! Pentru că sunt frumoasă când dorm, pentru că mă vezi frumoasă indiferent de cât de ciufulită sunt, că nu te-ai supărat că am fugit în somn de lângă tine și că ți-am refuzat întâlnirea din proiect. Pentru că mi-ai furat frunza de lămâi și că m-ai rugat de două ori să mergem la Argeș.

Pentru că, nu știu cum, ai apărut.

 

Lasă un comentariu

