Petale

S-au adunat altele.

Fluturi gâdilați, pe care eu îi vreau pentru amândouă, ea mi-i dă pe toți. Sociologie aplicată și observație directă prin parcuri, pe după ochelari de soare și așezări în pagină. Glume pe seama unora și ironii perverse pe seama altora. Zânăăă! Ce fac eu acum?! strigat în miez de noapte pe-o fereastră de chat. Invidii în glumă și grijă… în serios.

Oameni noi și drăguți, amintiri incredibil de vii și dor. Complimente pentru inventivitate (Îmi place eșarfa ta!) și pentru competențe. Amenințări de plecat și, apoi, plecat de tot, fără să fi știut că ameninț real.

Ajutor și strigăte primite. Mitul eternei reîntoarceri. Și, să știi, aveai dreptate. Mulțumesc pentru ce m-ai avertizat și eu n-am vrut să te ascult.

Petale furate, zburătoare, adunate în bucle. Pretexte pentru prins de mână și pentru îmbrățișat, în loc de… De ce-mi faci asta? și zâmbete pe post de răspuns.

Bucuria cu cafea și, apoi, toată ziua, printre rânduri. Povești cu țigănci și basme cu ochi de soacre. Copilărie răsfățată și joacă de-a adulții. Ce fac la vară?, fără să știm exact ce facem mâine. Buline „neserioase” care opresc ploaia. Intrigi de culise și evidențe prea puțin evidente. Povești cu fructe și poftă, glume cu două tăișuri, întrebări zăpăcite și răspunsuri copleșitoare.

– Iartă-mă…

– Te iert.

Fugă din brațe în care ai tot rămâne și argumente pro sau contra. De ce da? și La naiba, de ce nu?.

Abia te-aștept acasă! sau Oh, când ne vedem, mă ții strâns în brațe?.

Toate copleșitoare, nu suficient de lacrimi, nu suficient de puțin cât să rezist fără. Așa că mă țin în echilibru. Încă. Mă sperie că se termină un an și nu știu dacă pot pune pe foaie ce am realizat.

Fluturi la geam, pe rochii, în genți, prin păr, pe buze.

Să vă fie frumos!

Lasă un comentariu

