Mamma mia

V-aș putea vorbi mult și bine despre măști. Despre cum unii nu sunt ce par. Sau despre cum nu-i văd eu așa cum ar trebui. Dar n-o s-o fac. Aș putea să vă spun că un gest pe care încă nu-l înțeleg mi-a tulburat toată ziua și că cei responsabili pentru asta nu intenționează să se explice. Dar nu are rost… Mulțumesc celor care mi-au trimis SMS-uri, mi-au răspuns la mesajele private sau mi-au lăsat multe comentarii menite să mă facă să văd cealaltă jumătate a paharului… Cum dau eu mereu de cea gresita?

Până o să „înțeleg” mai e puțin. Noroc cu astfel de evenimente, care produc câte-un val…

E joi. Mai sunt două zile și redevin sora cea mare 😀

Am urmărit Mamma mia 🙂 Frumos muzical, frumoși actori, frumoase melodii vechi. L-ați văzut?

O zi ușoară!

18 păreri la “Mamma mia

  1. Poate e si vina noastra…macar putin. Ca sunt prea orbi sa-i vedem asa cum sunt in realitate in ciuda faptului ca ei lasa mereu indicii. Poate refuzam sa vedem adevarul, ne imaginam ca oamenii sunt asa cum vrem noi sa fie…cum ne-ar placea noua sa fie. Ne amagim pana intr-o buna zi…cand valul cade definitiv si nu mai poate fi restaurat.
    Da, sunt necesare astfel de evenimente, grabesc lucrurile, produc reactii si nasc revelatii.

  2. Pingback: Joia cu cantec | Wish of Love. Summer Love

  3. Pingback: Glorie lui Michael Schumacher! « Marin Toma's Blog

  4. Măştile sunt înşelătoare, iar cei care le folosesc cred că s-au pierdut printre identităţi încât nu mai ştiu cum să ajungă la suprafaţă, la ceea ce au fost cândva…
    Am văzut Mamma mia! şi mi-a plăcut mult de tot. Iar ABBA o să rămână printre favoriţii mei multă vreme de-acum încolo.
    🙂

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.