Miercurea fără cuvinte – speranță

UPDATE: Îmi cer mii de scuze celor care au primit azi sau ieri un ping la o postare de anul trecut. Nu a fost nimic intenționat și mă străduiesc să nu repet experiența.

Poate vă tentează câteva cuvinte, tot despre… fluturi. La un click distanță.

Asta ca să nu menționez un lucru evident – blogul meu e găzduit de un fluture. De mai mulți fluturi. Ai lui Ducu.

Cele trei fotografii ale postării sunt originale.

39 de păreri la “Miercurea fără cuvinte – speranță

  1. Pingback: Instigatorii la ne-cuvinte | Ţara vorbelor în vânt

  2. am citit undeva o expresie minunata! „fluturii sunt flori de orhidee vii” ce lume fascinanta – cea a fluturilor. hm, ce luxus, sa fii gazduita de un fluture! mai ceva ca un hotel de 5 stele!

  3. Andra stii ce mi-a placut, ultima fotografie cu acel tatuaj. Bine gandit setul de fotografii. Daca ai timp si chef, te invit sa te uiti pe bloguil meu, la cativa fluturi, fotografiati in Viena la casa Fluturilor.
    Te salut si te invit in fiecare duminica sau luni (cand ai timp) sa accepti provocarea „Life in Pictures” de pe blogul meu.

  4. Pingback: Rasaritul de Soare asa cum nu l.ati mai vazut! | Balantza

  5. Pingback: Tricouri Amuzante 2 | Balantza

  6. Pingback: Tricouri amuzante | Balantza - Part 1

  7. Pingback: un om de plastilina! - Balantza

  8. Pingback: Smart Dogs

Lasă un comentariu

