O altă mască

Am terminat cursul și te urmez pe coridorul larg și luminat, dar atât de pustiu – încă nu s-a sunat de pauză. Te întreb când e olimpiada – nu ți-am spus că sunt gata-gata să renunț… Te întorci și te apropii un pas; mă pierd. Nici nu știu dacă te plac. Dar mă simt atrasă de prostia asta de joc pe care, mai mult ca sigur, doar eu îl închipui în mintea mea. Ridici încet palma în timp ce te întreb. Parcă am trac. Mă pierd; nu mai știu să vorbesc. La naiba, e doar o întrebare! Mă aștept să-mi atingi ușor obrazul, cum ai mai vrut, dar nu o faci. Rămâi cu mâna suspendată la câțiva centimetri de fața mea. O parte din mine ar vrea să te apropii. Cealaltă parte, poate cea mai signifiantă, speră să n-o faci. Pentru că nu e normal. Pentru că sigur tu nu o înțelegi așa. Pentru că am impresia că înnebunesc. Pentru că… of, nu mă poți înțelege. Îmi e rușine că asta chiar se întâmplă. Dar… Nu regret. E visul meu. E realitatea mea. Abia acum înțeleg ce zicea profesorul de română despre realitățile diferite… M-ar înțelege cineva? Nu trebuie. Nici eu nu vreau să mă înțeleagă. Un om înțeles e unul plictisitor, previzibil.

Vreau să scap de dependența asta. De dependența de a mă simți plăcută. Dorită. Visată. E prea mult. Știu că tu nu o faci. Probabil nu o face nimeni. Și cei ce o fac nu o recunosc sau nu vreau eu să îi accept recunoscând. Sunt într-o permanentă contradicție… Eu cu mine. Bine cu Rău. Sau… Deja știi cum zic. Un bine și celălalt bine.

Da, nu mai spun nimic. Poate vin la olimpiadă. Nu știu de ce, dar nu vreau să te dezamăgesc. Sau nu vreau să… Nu. Mai bine nu zic. Tac. Tăcerea spune mai multe.

Bine, menționez din nou că nu are legătură cu viața mea zilnică (asta pentru cine ar putea face vreo legătură cu ziua de azi 🙂 ). Sunt din nou fericită. Am cântat (vreo 3 note, e drept) la orgă și sunt încântată. Știu și notele care pe unde sunt 🙂 Poate o conving pe mama să mă lase să iau chitara de la mătușa mea. Când voi mai avea timp și de ea nu știu… Dar vreau să încerc.

Am vorbit, după vreo trei luni, cu un amic de care chiar mi-era dor. A, da, știți de el. Am fost la radio la el 😀 Și de data asta m-a invitat să vorbesc. Opa… Poate, dar nu acum.

Mai am 20 de pagini de citit din manuscris, după care trebuie să mă apuc eu de scris la el. E înfricoșător gândul că eu o să pictez ceva peste cuvintele ei. Am promis, nu?

Cam atât. Mă duc să dorm. Sau nu. Mai mă gândesc…

Vreau și eu să știu să cânt melodia asta…

Salutări dintr-un Argeș senin (căruia nu pot să-i fac poze, de vreme ce am fost deposedată din drepturile aparatului meu foto – telefonul adică)

Original photo

17 păreri la “O altă mască

  1. Imi placi, mai Andra 🙂 Imi placi mult de tot 🙂 Nu e o declaratie de dragoste, ci de apreciere 😉 Cu olimpiadele m-am chinuit si eu, erau vremuri cand mergeam si la 4 deodata, la romana, franceza, chimie si fizica, ca toti trageau de mine 😀

    • Vai, mă simt flatată 🙂
      Pai se inchide foarte repede si des. Dar am făcut schimb cu sora mea și, paradoxal, la ea nu s-a închis niciodată…

  2. ada >:D<
    scuze ca chiar si dupa promisiune , scriu doar acum
    deci , textul , ca toate de la tn , o ador si pe aceasta , si eu traiesc in alta realitate … sau cel putin asa cred , si imi place sa cred …. deci din nou , ft frumoasa !
    uf , manuscrisul , inteleg , ca poate va fi greu , succes iti doresc !
    Fur elise :X ah , stiu , defapt nu e asa de greu de cantat , daca te straduiesti sunt sigura ca o sa iti mearga usor , si venind vorba de muzica clasica, terog sa asculti Petrushka de Stravinsky , dar cantata la pian ! mai ales daca sti povestea pe baza careia a fost compusa :X , ador sa o ascult , asa cu ochii inchisi , imaginandumi …Un cantec haotic si minunat , eu pe acesta vreau sa-l invat
    si imi pare rau si de aparatul tau , mi-ar fi placut sa vad Argesul , astfel incat , salutari de la B.M. , dintr-o noapte albastra de noiembrie :*

  3. Pingback: Umbra « Ada Pavel's Blog

  4. Pingback: Mamma mia « Andra Pavel

Lasă un comentariu

