Muzicale

Leapșă muzicală primită de la Nice et Company 🙂

1. Numește o formație sau un cântăreț care nu-ți vine să crezi că ti-a plăcut când erai mai tânăr.

Încă nu mi-am schimbat preferințele muzicale 🙂

2. Numește o formație sau un câtăreț pe care o / îl urai în tinerețe și pe care acum o / îl adori.

Nu mă vedeam ascultând muzică clasică și în niciun caz cea pe care o „studiam” la școală. Între timp…

3. Numește o formație sau un cântăreț care a trecut testul timpului, care îți place de la început și până acum.

Madonna. Melodia de mai jos îmi amintește de vechiul apartament, acolo unde stăteam când am auzit-o eu prima oară.

4. Numește un cântec căruia nu-i poți rezista și te apucă bâțâiala sau datul din picioare.

Soundtrack Step up 2

5. Numește un album de pe care îți place să asculți fiecare melodie.

Nu am albume preferate, cum nici cântăreți sau trupe preferate nu am.

6. Numește o formație sau un cântăret de care ești atât de sătul/ă încât îți dorești să nu mai auzi în veci de ea/el.

A, e tipa aia cu what the ****. Never ever again!

7. Numește o formație sau un cântăreț pe care partenerul tău sau prietenii o/îl adoră și tu nu-l poți suferi.

Depinde de melodie 🙂

8. Coverul tău preferat.

Nu știu sigur dacă se încadrează în categorie…

9. Cântecul sau formația preferată în secunda asta.

Secunda asta, da? 😛

Mulțumesc de leapșă. Audiție plăcută!

10 păreri la “Muzicale

  1. :)) Tu eşti cu WTF aşa cum eram eu, pe vremuri, cu La Bouche.
    Mi-a plăcut faza cu Frozen; ce s-a întâmplat, nu aveai centrală termică în vechiul apartament? :))

    PS – „Spune-mi ce asculţi, ca să-ţi spun cine eşti” – eşti o nostalgică

    • 😆
      Ba aveam. Dar știu că aveam mănuși de iarnă cu model precum cel care e desenat pe mâinile ei 😀 Asta mă încânta foarte mult. Fără legătură cu căldura din apartament 😆
      N-am ce comenta la PS 😛

  2. Pingback: (Ne)talent muzical! « Marin Toma's Blog

Lasă un comentariu

