Ți-aș scrie…

Scrisoare. Ți-aș scrie, ca să mă ierți. Ți-aș scrie, ca să îți explic lucruri pe care nu aș fi putut altfel, pentru că mereu întrebi ceva și uit ideea. Ți-aș scrie… Ca să simți literele, parfumul, să vezi unde au picat lacrimi.

Am scris unei prietene. Am scris, deși nu am trimis niciodată, unui om drag. Am vrut să scriu și nu am reușit tatei. Am scris și am trimis, chiar dacă virtual, celui cu care eram dispusă să încep ceva. Și scriu. Simt nevoia. Când trebuie să spun tot fără să fiu întreruptă, să mă întrerup singură doar, să pot modifica și explica tot ce cred că a rămas neatins… Și încă scriu.

Demodat, dar spune-mi, nu ai simțit altfel ceea ce ți-am scris?…

**Articol înscris la BlogPower 27

„Scrisoare către…”

Deja un mijloc invechit de comunicare – scrisoarea. Pentru cine aș scrie câteva rânduri pe o pagină și despre ce ar fi? De dragoste? De mulțumire? De iertare? Ne putem exprima mai bine în scris?

Mai participă: Prăfuitele scrisori… , Scrisoare pentru copilărie, Scrisoarea, Scrisoare Destinată trecutului, O ultimă scrisoare, Drag prieten, Scrisoare pentru tine, Scrisoare pentru noi, Draga…, Scrisoare din viitor

33 de păreri la “Ți-aș scrie…

  1. eu ştiu şi tu ştii… fără scris suntem nimic. mergi mai departe! acum că te ştiu, te voi aştepta mereu la răspântia cuvântului. nimic nu are strălucirea şi forţa şi puterea şi lumina lui… foloseşte-le.
    te îmbrăţişez.

  2. Ai scrie dar nu îndrăzneşti, ai scris dar nu eşti mulţumită de ceea ce a ieşit. Dorinţa scriitorului de a se perfecţiona în scris.
    Să ai o noapte calmă în care să primeşti inspiraţia necesară scrisului.

  3. Pingback: Scrisoare din viitor « ~Cu mine se petrece ceva. O viaţă de om.~

  4. Pingback: Blog Power 27 VOT! | MWB

  5. Pingback: Prafuitele scrisori … « CEL MAI MINUNAT BLOG!

  6. Pingback: Blog Power 28 | MWB

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.