Duzina de cuvinte

Un sfert de sută 🙂 Provocarea nr. 25 la Duzina de Cuvinte, inițiativă a Clubului Psi!

Azi, cuvintele sunt: rastimpuri, desprinderea, stingher, dens, frunza, colt, boabe, margini, oriunde, brate, tampla, prag

Margini. Cea de sus și cea de jos, sau ce din trecut și cea din viitor? Cine mai știe?… Îmi amintesc doar că la răstimpuri privesc înapoi. E mai sigur să trăiești în trecut și să te ascunzi, stingher, în spatele unor brațe pe care le știi deja. Să visezi că ești iubit și tâmpla ta să aibă doar grija următorului sărut. Desprinderea de vis e grea… Doar niște boabe de cafea, măcinate și aromate, mă așteaptă în bucătărie. Rămân în prag și sper că în colț, pe un scaun cu spătar, fumezi, așteptându-mă. Dar nu… Așa că iau repede două guri din cana colorată, însă fără culori, și ies în parc. Știi când spuneam că nu contează dacă e la mine sau la tine? Putea fi oriunde, numai să nu fie „eu”, „tu”, ci „noi”. Mă așez pe bancă și… mă simt ca o frunză. Exact, cea care se lasă acum purtată de vânt, fără a se desprinde de creangă. Nu știu exact dacă tu ești creanga sau vântul… Probabil vântul, căci… Ei bine, eram gata-gata să mă desprind și să te urmez, după toate șoaptele spuse în miez de noapte. Acum a rămas doar un dens șir de amintiri. Și nu, încă nu m-am despărțit de ce am fost, încă nu te-am urmat. Ca orice vânt, într-o zi vei decide să treci la alta. Frunză, desigur…

27 de păreri la “Duzina de cuvinte

  1. Pingback: Duzina de cuvinte-Ispita « Cățărătorii

  2. vantu-n tample bate rece
    cand in inima regrete
    in spate poarta gandul
    c-ar putea fi s-altceva
    arbori, frunze, vant, perspective, ganduri, cafea si visare usoara. frumos descris. 🙂

  3. Pingback: Plînge inima mea « Tiberiuorasanu's Blog

  4. Pingback: Vibraţii « Almanahe

  5. Pingback: duzina de cuvinte- mireasa | psi-words

Lasă un comentariu

