Miercurea fără cuvinte – Picnic!

Această prezentare necesită JavaScript.

Ora de sport de la Roaba de Cultură, Free Hugs, „Se mănâncă, se bea și se doarme”, adunarea generală, Zilele Bucureștilor, o pozatoare, o prietenă, o soră – pozatoare în devenire, zilele Bucureștilor2 și eu în poze furate de sorioară. Pe scurt, Picnic 4 organizat de FotoUnion, o altă zi frumoasă frumoasă!

Nu sunt genul care mă postez peste tot, dar am promis că public poze de la picnic 🙂

Semnați condica la Carmen!

Predau, cum am promis: Lavy și Mona.

45 de păreri la “Miercurea fără cuvinte – Picnic!

  1. frumoase imaginile, parcă mă îmbie şi pe mine să mă întind undeva; iar dacă mă mai uit şi cît e ceasul, poate că ar fi chiar indicat să o fac 🙂

  2. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 11 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

  3. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 12 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

  4. Pingback: MIERCUREA FĂRĂ CUVINTE : După Cântarea României și alte activități naționale s-a ajuns la EVALUAREA INIȚIALĂ NAȚIONALĂ « Dictatura justitiei

  5. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 13 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

  6. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 14 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

  7. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 15 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

  8. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 16 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.