Cuvinte pe portativ

Ei bine, probabil că titlul sună „retro” cum îmi spunea cineva atunci când sugerasem un nume pentru un club de fotografie. Dar eu sunt mai poetică, îmi plac cuvintele cu subînțeles.

Dar să nu mă îndepărtez de la subiect. Mi-a venit o idee. Așa că dau startul la un mic concurs. Sau o leapșă. Cum vreți voi. Deși e incorect spus „concurs” pentru că simt că voi fi cea mai câștigată. Și să vă spun regulile 🙂

Vă dau o listă de zece melodii, mai mult sau mai puțin plăcute sau cunoscute. Fiecare dintre voi alege una dintre ele și o inserează într-o postare. Stați că nu e așa ușor. Apoi, pe baza acelei melodii, sau cu o oarecare legătură, fie cu titlul, cu versurile, videoclipul sau doar ideea, să scrieți cel puțin zece rânduri. O mică poveste, sau o descriere, versuri sau proză.

Sună bine? Să vedem și melodiile „norocoase” (mă simt ca la „Vrei să fii miliardar?” 😆 )

  1. Simplu – Dancer for money 
  2. Chris DeBurgh – Lady In Red 
  3. Taxi – Dragostea ca o pereche de pantofi 
  4. Dead man’s bones – Werewolf heart 
  5. A-ha – Forever not yours 
  6. Christina Aguilera – Fighter 
  7. Leonard Cohen – Dance me to the end of love 
  8. Natasha Bedingfield – I bruise easily 
  9. Haggard – Hijo de la luna 
  10. Florin Chilian – Chiar dacă 

V-aș ruga să îmi dați cumva de veste atunci când postați, căci sunt curioasă. Desigur, aveți voie să alegeți mai multe melodii 🙂 Și, evident, puteți da mai departe ideea. Nu că vreau să-mi fac reclamă sau ceva. Sunt doar curioasă de cum se interpretează melodiile.

Și mă simt nevoită să dau startul. Așa că încep leapșa 🙂

Încă o seară. Încă un dans. Oare cât voi mai face asta? Până când mi se vor uza pantofii…

Îl văd. Îmbrăcat în negru, așa cum mă așteptam. Știe că el urmează. Aseară a fost a treia săptămână la rând în care am găsit un trandafir roșu pe locul rezervat mie de la masa din centru. Melodia mea preferată tocmai a început. „Lady in red… Is dancing with me…” Nu îl privesc, dar simt că se apropie. Îmi atinge ușor spatele gol în timp ce trece pe lângă mine spre partea din față, organizată special pentru dans. Mă ridic și îl urmez, prinzându-mi trandafirul în păr. Se oprește cu fața la mine în mijlocul sălii, între mese, și mă prinde de mână. Mă trage aproape de el și conduce grațios un dans lent. Mă pierd în privirea lui. Ochii îi sclipesc verzi. Parfumul lui îmi invadează mintea și, pentru o clipă, instinctul îmi spune să fug. Dar nu pot. Mă las condusă, focul roșu al rochiei mele completând întunecimea cămășii lui fine.

– Trandafirii pălesc în comparație cu tine, șoptește aproape de urechea mea. Respirația-i caldă îmi gâdilă gâtul, dar încerc să nu cedez, să nu uit de ce sunt aici.

– Dacă e tot ce-mi poți oferi…

Zâmbește – o simt, deși nu-i văd fața. Mă prinde de talie mai strâns și ne conduce până în zona destinată dansului. Nu mai văd pe nimeni. L-am urât atât de mult pentru că mi-a refuzat oferta, acum mai mult de o lună, încât nu m-aș desprinde de el. E contrar tuturor regulilor mele.

Dansul se termină și rămânem nemișcați, privindu-ne, aproape gustându-ne cuvintele ce nu vor să iasă. Mă desprind de el și mă strecor printre mesele de unde ochi curioși, geloși sau înflăcărați ne privesc cu nesaț. Ies pe holul întunecat tocmai când mă simt prinsă de mână. Nu înțeleg că plângeam decât atunci când urmează cu buricele degetelor lacrimile grele, calde.

– Nu pleca…

– Asta fac, spun stins. Dansez pentru bani. Nu pot să te iubesc…

Inspir adânc și mă dezlipesc de el, alergând spre ieșire. Aud ultima lui șoaptă, la fel de dureroasă ca sufletul meu.

– Nu pleca…

Ies în frigul unei nopți de decembrie. Noaptea Crăciunului. Din nou singură. Îmi folosesc toată energia ca să nu mă întorc la el, să-i șoptesc.

Nu am voie să te iubesc…

Abia aștept să văd ce scrieți: Alle, Ana Cazacu, AlexAnca, Andrei, Carmen, Cella, Confessions of an imperfect girl, Cristian, James, Diana, Elle, Emme, Georgiana, Vania, Ionuţ, Kate, Iulia, Nice şi Dragoş, Adele, Oty, Silvia, Suzy, Teo, Vlady, Lilly.

Ordinea e oarecum alfabetică 😆 Mi-ar face plăcere să aveți timpul sau dispoziția necesară pentru a însemna câteva cuvinte. Știu, e perioada sărbătorilor. Atunci după sărbători.

Îmi cer scuze că nu am citit pe la toată lumea, deși am văzut câteva postări noi. O să văd cum reușesc să mai intru pe aici.

Momentan îl aștept pe tata…

30 de păreri la “Cuvinte pe portativ

  1. Ador barbatii imbracati in negru…si povestea ta. 🙂 Uluitoare si imaginatia de care dispui… 😉
    O sa incerc sa creez si eu ceva. 😯 Suna comic, stiu, dar e vina ta. 😀
    O seara frumoasa…>:D<

  2. Ştii prea bine că nu îmi plac lepşele, dar pentru tine.. aşa doar că îmi eşti dragă aleg melodia lui Leonard Cohen şi postez în noaptea asta 😀 alături de mai mult de 10 rânduri… Alegerea celor zece piese mi se pare foarte inspirată şi mă bucur nespus că ai astfel de gusturi 😀

  3. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 47) « Blogul lui Teo Negură

  4. Pingback: Manifest matinal « Cristian Dima

  5. Pingback: Popas | Ioan Usca

  6. Excelenta povestire….mi-a stat un nod in gât in perioada in care am citit-o. Asa deci, dansezi pentru bani. E bine de stiut 🙂

    Am sa incerc sa scriu si eu ceva. Desi o sa fie foarte dificil dupa ce am citit ce ai scris tu.

  7. Eu am ales-o pe Natasha. 🙂 Si postul meu se numeste tot „Cuvinte pe portativ”. Mi-a placut ideea ta. Pacat ca n-am avut prea multa inspiratie. 🙂 😛

  8. Pingback: BRAŞOV – PRIMA ŞCOALĂ ROMÂNEASCĂ (5) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  9. Pingback: Chiar daca.. (Ce mult te`a iubit) | Confessions of an imperfect girl

  10. Pingback: Vis de Craciun | Wish of Love. Summer Love

  11. Pingback: Cuvinte pe portativ « Gânduri rupte din mine

  12. Pingback: improvizaţie, pe o ‘temă’ dată- nu am, n-am avut niciodată… « leneşrĂu's Blog ?

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.