Prima impresie

Hm… Cu ce încep?

Deci, da, a venit tata. Nu vă așteptați să sar în sus de bucurie. E efectiv ca și cum ai sta cu un străin în casă. Of… nu mai vreau să mă plâng. Va trebui să îl cunosc. Să o iau de la capăt. A, știu că mulți mi-au cerut „impresii”. Păi, seamănă cu ce-mi aminteam eu, dar a îmbătrânit și are multe urme de răni pe mâini. Cam atât. Nu l-am examinat. El a recunoscut că, așa cum visasem eu odată, nu și-ar fi dat seama că noi suntem, dacă ne vedea pe stradă. Astăzi e în recunoaștere prin oraș. Deja m-a sunat de trei ori să îi spun cum să ajungă la o stație 🙂 Până diseară vine înapoi, sper. Sau rămâne la mămicuța lui la țară. Doar să ne anunțe unde e.

Mulțumesc din nou celui care m-a suportat schimbându-mi starea de la nerăbdătoare la dezolată în jumătate de zi 🙂 Sper să pot vreodată să-i răsplătesc tot efortul. Încă mi-e frică. Încă am rețineri. Uf, uf…  Pas cu pas, ca la dans. I-am promis că nu port tocuri, până învăț cum e cu dansul. Dar ce fac e greșit, pentru că mă tem că iar rup firul la jumătatea poveștii. Sau la începutul ei. Și mă tem că îl rănesc iar. Nu vreau asta. Gata, tac. Nu mai înțelegeți nimic, așa-i?

Vă las cu propunerea de concurs și cred că voi găsi și un premiu 🙂 Până la urmă.

16 păreri la “Prima impresie

  1. Pingback: Daca tot m-a pus Andra… « Otilia Pavel

  2. Pingback: PAveste fără sfârşit – Medieval Story « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  3. Pingback: Leapsa de la Catalina « Ardatlilith's Blog

  4. Ada, e normal sa simti asa. Cu timpul te vei obisnui cu el, iti va fi mai usor in prezenta lui. Numai voi stiti ce e in inima voastra. Fii puternica, asa cum esti tu de obicei. 🙂
    Paragraful 2 nu l-am inteles, desi l-am citit de 3 ori. 😦

  5. Pingback: BRAŞOV – PRIMA ŞCOALĂ ROMÂNEASCĂ (6) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  6. Pingback: Poveste de Crăciun | Ioan Usca

  7. Pingback: BRAŞOV – PRIMA ŞCOALĂ ROMÂNEASCĂ (7) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un comentariu

