„Așa cum trebuie”

N-am să înțeleg niciodată articolele/sfaturile/comentariile legate de cum „trebuie” să folosesc ceva. Adineauri am dat de-un soi de articolaș despre cum „trebuie” să ne bem cafeaua. Nu l-am citit (deci, da, aveți dreptul să aruncați cu pietre în mine că vorbesc în necunoștință de cauză). Trebuie să beau cafeaua în vreun fel? Vreau să beau cafeaua nu prea tare, dulce și, de preferat, cu lapte. Oh, vai, ce imoral! Îmi face mai mult rău decât dacă o beau „cum trebuie”? Îmi place ceaiul negru cu portocale și jumătate de porție de lapte. Îmi place iaurtul cu biscuiți. Îmi plac cerealele cu lapte (rece!). Prefer cartofii prăjiți cu ketchup și pastele fără. Folosesc balsamul de păr înaintea șamponului și apa mai fierbinte decât „trebuie” la duș. Vai mie!…

Prin urmare, de ce trebuie? Cine știe ce-mi trebuie mie și de ce mi-ar păsa ce crede acel cineva?

Dar vă las. Trebuie să cumpărați cadouri de Valentine, nu? 🙂

2 păreri la “„Așa cum trebuie”

  1. Holaa!

    Eu..ma zburlesc can aud ca ”trebuie”. In afara de prostie, pare o alta alergie pe care o am 😀 Eu ma simt linistit, cumva, pentru ca nu beau cafea :)))) Sau…poate ar trebui, cine mai stie? 😛
    Nu cumpar niciun cadou pentru asa ceva 😀 Cah! 😀 Ziua aia nu are nicio importanta pentru mine. E una mai importanta inainte 😀
    Zi vesela si fara ”trebuie”

Lasă un comentariu

