Vernisaj

Dacă tot am început, să vă și spun cum a fost.


O sală albicioasă, luminată, cu multe fotografii atârnate, ați zice. Hm… O să vă amărăsc doar puțin, ca să vă conving să mergeți și voi – am înțeles că intenționează să „se plimbe” cu expoziția în mai multe orașe, ceea ce ar fi superb 🙂

Aurora boreală e prima care îmi spune că am nimerit expoziția. Apoi îmi plimb privirea rapid prin sală și mă blochez pentru jumătate de minut. Oh, noroc că mi-am amintit să respir!

În unele poze, dacă vă uitați așa, cu ochii pe jumătate închiși, poate vedeți îndrăgostiții în spate :), sau oameni mici, în pustiuri fumegând. Ei bine,  am admirat fotografiile din toate unghiurile posibile  – mint; de sus nu am văzut 😆 – am găsit multe forme și umbre, ce acum nu mai vor să apară.

Ei, și nu am toate pozele la îndemână. Dar fiecare dintre ele adaugă încă o literă Cuvântului – viață – , încă o culoare Peisajului – realitate -, încă un sunet Melodiei – suflare. Încă un sentiment. Pe mine, cel puțin, m-a prins cu atâtea trăiri încât nici nu cred că aș putea să le explic cumva, cândva. Emoție, bucurie, melancolie, dorință – să ajung acolo – , speranță – că voi ajunge să văd pe „viu” toate astea și multe altele -. Dar au fost spre bine. Mă simt mult mai liniștită azi. Și compania a fost vinovată. Ducu a făcut o mică prezentare a Islandei, apoi a răspuns – sau nu  🙂 – la întrebări. Auziți, priviri îngrijorătoare 😀 Era vedeta și nu-i convenea că se uită toți la el, știu 🙂
Ce am înțeles eu? Islanda e o țară superbă, dacă știi și vrei să o vezi, unde poți ajunge de la ghețari la zonă aridă, la valuri și iar la ghețar într-o lună de mers cu mașina și dormit în corturi, cu vântul drept călăuză și soarele, mai rușinos sau doritor și el de priveliști mereu noi.

Ce am văzut? Puțin – prea puțin – din ce au văzut Ducu Georghiescu și Adi Smădu (care, din păcate, nu a putut ajunge). Doar 40 de amintiri dintr-un dosar de 15 mii de fotografii. Dacă vă puteți da seama.

Felicitări celor doi și mulțumirile mele sincere pentru că o astfel de „baie de culoare”, pe care am așteptat-o mai mult de o lună și care mi-a plăcut așa de mult, încât am spus de atâtea ori de ea 🙂

19 păreri la “Vernisaj

  1. Pingback: Iubesc | Wish of Love. Summer Love

  2. Pingback: Cofetari bucuresteni… « Marin Toma's Blog

  3. Stii Ada, mie imi pare rau ca lumea asta mare are atatea minunatii de oferit, atatea locuri magice, iar noi, probabil, le vom vedea pe cele mai multe dintre ele doar in poze. Fascinante, fermecatoare, originale…totusi niste simple poze. 😦 🙂
    Cat despre Ducu…in timp se va obisnui cu statutul de vedeta, atat de mult incat va deveni dependent de lumina reflectoarelor. 😛

  4. Pingback: „Islanda – gheață și cenușă” la București | Andra Pavel

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.