Măritiș?

1. In ultimul timp se vorbeste tot mai mult despre casatorie?

Nu. Despre căsătoria altora, da 😆

• Ce inseamna pentru dumneavoastra casatoria? Dar familia?

Căsătoria nu are neapărat legătură cu familia, zic eu. Eu am familie fără să mă fi căsătorit. 🙂 Familia e esențială. No comment.

• Oricine trebuie sa aiba acest drept de casatorie?

Mda… nu prea. Unii merită să rămână singuri .

2. Dumneavoastra considerati ca divortul este  util in anumite situatii?

Da, e util, dacă e ultima soluție…

• Ce elemente ar putea fi clarificate neimplicand divortul?

Adevăratele sentimente.

• Parintii trebuie sa ramana impreuna de dragul copiilor? De ce?

Nu, în niciun caz. Pentru că de cele mai multe ori copilul/copiii suferă mai mult când cei doi nu se înțeleg.

4.Ati putea sa imi spuneti in cazul dumneavoastra daca este cazul unui divort in familie?

Exceptând propoziția foarte încurcată 😆 , nu. Încă…

• Ati avut prieteni care au trecut printr-un divort?

Oh, da…
• Cum afecteaza divortul prieteniile comune ale familiei si copiilor?

Deși nu fac parte din familie, în cazul meu e doar puțin ciudat, pentru că legăturile mele cu cei doi sunt diferite.

5. Ce puteti sa imi spuneti despre persoanele care nu divorteaza desi exista elemente clare de disconfort al tuturor membrilor din familie?

Nu voi spune nimic. E de ajuns că o gândesc…

• Copiii trebuie ascultati daca cer divortul parintilor lor?

Dacă nu sunt influențați în mod voit de unul dintre părinți sau rude, da.

6. In opinia dvs trebuie promovata o campanie de informare asupra divortului?

Campanii se tot fac, trebuie cineva care să le și înțeleagă.

• Ce influente credeti ca ar avea asupra societatii?

Tocmai am spus.

7. In viitor s-ar putea ajunge la o desfintare a casatoriei?

Ar fi trist. Dar cred că da.

• De ce?

Pentru că trăim într-o lume de grăbiți, inadaptați, introvertiți, neînțelegători și nerăbdători. De aici, toate neînțelegerile și ideile cum că „nu se merită să te căsătorești; copiii se fac și fără verighetă”.

Leapșa e dată de Lilly și am scos câteva întrebări, care nu aveau sens în cazul meu. Mulțumesc!

8 păreri la “Măritiș?

  1. cred ca atunci cand se zice ca trebuie sa te casatoresti, sa iti intemeiezi o familie, se refera strict la nevoia cuiva de a te arunca in lupta, de a te responsabiliza. Eu sunt casatorit, nu de mult timp, dar intr-adevar se simte o schimbare. o legatura mai stransa exista, fie ea si cea de obligativitate morala si religioasa

  2. Frumoase raspunsurile tale, dovedesc o gandire matura si o deplina intelere a realitatilor vremurilor actuale. Mi-a fost tramsmisa si mie leapsa, dar subiectul ma cam depaseste…

Lasă un comentariu

