Martie, unde ești, cu căldura ta cu tot?

Nu, nu mă apuc de citate. Însă vine martie doar calendaristic.

Și, cu gândul la soarele care se ascunde, rușinos, de mine, și cu amintirea unor alte plimbări parfumate, primesc o propunere interesantă. Mai rămâne să se confirme că va avea succes, ceea ce i-am spus și eu.

Așa, Dragoș ne invită, doamne și domnișoare, să ne punem tastatura și spiritul creativ la muncă și să pictăm un mic text legat de luna aceasta, martie. Vă trimit spre invitația originală. Textele, mai spune el, undeva la final – mai-mai să nu văd – pot fi trimise pe adresa niculadragos@yahoo.com . Așa că, spor la scris! Eu, una, am deja ideea 🙂 A, da, să nu uit, orice idee legată de martie e „permisă”. Cum vedeți voi luna asta sau ce vă inspiră.

Photo: Ducu Photography

Pentru că am promis că ajut la răspândirea veștii 😀 , vă invit:

Alle, Ana Cazacu, AncuBiancaCarmen, Cella, DianaEmma, Elle, Emme, Gabriela, Georgiana, Kate, Iulia, Mona, NiceOty, Silvia. Desigur, oricare reprezentantă a sexului frumos e invitată, dar probabil am omis linkul.

Să aveți o lună de început timid de primăvară foooarte frumoasă!


16 păreri la “Martie, unde ești, cu căldura ta cu tot?

  1. Buna ziua,
    Este adevarat ca nu am primit niciodata raspuns la ce am trimis legat de acest subiect, dar nu voi obosi sa sper…
    O sa ma intrebati – de ce ? Iar eu am sa va raspund : daca as obosi copii mei ar insemna sa moara, asa ca nu am de ales si nu trebuie sa obosesc – priveste si spune-mi daca ati fi eu, ce ati face, ati continua, sau ati obosi :

    http://www.acasatv.ro/noutati-acasa/emisiuni/la-povestiri-adevarate-doua-surori-gemene-au-urgent-nevoie-de.html

    http://sustin.ro/loredana-si-adelina/

    Multumesc ca macar mi-ati dat sansa sa sper ca n-am sa obosesc…
    Daniela Zaharia
    tel.0763664224

  2. Oh, iti multumesc mult dear, dar eu nu creez astfel de texte, nu am talent, nu sunt scriitoare. Sper insa sa ma trezesc maine ceva mai inspirata ca de obicei si sa nu te dezamagesc…
    Voi ramane o eterna postatoare…asa cum ma numea cineva.

  3. eu am sa scriu ceva..
    de fapt, deja am scris.
    dar sunt prea timida sa trimit undeva.
    nu am eu talent de scriitoare.
    asa ca..probabil doar am sa postez pe blog.
    oricum, iti multumesc din suflet, Ada! :*

  4. Pingback: Martisor pentru voi | Wish of Love. Summer Love

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.