Eu mă apuc de PR

Măcar voi scoate un ban grămadă pentru promovare 🙂

Dacă tot am prezentat-o pe Lili zilele trecute, mai prezint două. Cărți. Gaudeamus. Nu mai înșir iar povestea să fiți acolo și pentru mine, da?

Oana Stoica-Mujea – Dincolo de oglindă

Ivona Boitan – Negru de fum

Două cărți care se prezintă bine, atât ca aspect, cât și ca poveste. Nu o să vă povestesc eu, sigur doamnele au mai multe să vă zică, așa că stați aproape. Ceea ce știu e că ambele au fost scoase de editura Tritonic, sub semnul LIT. Care mi le face cadou de Crăciun? 😀


15 păreri la “Eu mă apuc de PR

  1. strange , dupa ceva lectura obligatorie-neobligatorie , vreau sa le am in mana si sa le citesc :X , oare mai este mult pana atunci ?
    aspectul exterior , de asemenea , captiveaza ….

  2. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 42) « Blogul lui Teo Negură

  3. Pingback: Iubire vs. Gelozie « Cristian Dima

  4. Pingback: NASA şi-a cam bătut joc | Amour de jour

  5. Pingback: Sorin Stoica, scriitorul solitar |

  6. Pingback: Revelatii de toamna | Wish of Love. Summer Love

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.