Premiile Lili pe copertă

Intenționam să public acum câteva zile, când am văzut-o, dar la cât de amețită și uitucă sunt..

Spun acum. Premiile Lili, susținute de doamna Lucia Verona, au scos de sub tipar operele câștigătoare de anul trecut, de la prima ediție.

Lansarea va avea loc la târgul de carte Gaudeamus, la standul editurii Tritonic, vineri, 19. noi. 2010, ora 18,30. Poate nu sunteți acolo… Nu de alta, dar eu nu cred că ajung.

Vă spun și cine apare în carte, în ordinea de acolo:

POEZIE
Alexandra-Emilia Bucur
Carmen Nicoară
Traian Rotărescu
Ştefan Alexandru Ciobanu
Octavian Perpelea
PROZĂ
Renata Carageani
Mălina Aniţoaei
Adrian Voicu
Adrian Socaciu
DRAMATURGIE
Oana Stoica-Mujea

Cât de bune sunt textele nu am voie să vă spun. Vă asigur că sunt de la foarte bune în sus. Pentru că avem scriitori și, se pare, și cine să-i promoveze (spre norocul țărișoarei ăsteia).

Felicitări câștigătorilor și cât mai multe titluri publicate. Laude și mulțumiri doamnei Lucia, pentru tot acest proiect, care a ajuns și la ediția a doua. Chiar, o a treia va fi?

Vă las cu anunțul acesta. Se apropie Gaudeamus și mă prinde un fel de… neliniște. Din mai multe motive. Toate care ar putea duce numai spre bine.

12 păreri la “Premiile Lili pe copertă

  1. e superb să participi la un eveniment ca acesta. asta depinde cât de bune sunt textele. eu nu prea prind evenimente pe gustul meu. de obicei, mă apucă căscatul sau din contră, mă revoltă opera; mai rău, mă bufneşte râsul. deci, carefull: d

  2. hai 😐
    am servetele langa mine si pastilele de inima
    mi-am zis ca daca eu nu ajung tu te duci si imparti imbratisarile promise , of …
    eu : tata , mergi sambata in Bucuresti ?
    el : nu , nu ma duc niciodata sambata in bucuresti .
    eu : mda ,super ..

Lasă un comentariu

