Impresii dintre cărți

   Bookfest a fost pentru mine o sâmbătă super. Super-obositoare, super-agitată, super. 😀 Am fost și la plimbare printre cărți, dar în reprize scurte, de vreme ce Oana era cu ochii după mine 😆 I-am văzut pe Bunny și Șah certându-se și dansând („Bunny detectiv” – Oana SM și „Magie într-un pahar cu apă” – Ivona Boitan), i-am ascultat prezentându-și cărțile pe autorii Tritonic. Oana (sau Lala sau Ana… ) l-a împușcat pe Adi (eu tot nu pricep cine e mai fericit de deznodământul ăsta, el sau ea 😀 ) după ce au dansat. Apoi am spus ceva despre carte  – oare ce am mai zis? 😆 Oricum, nu minciuni. Știu doar că am terminat repede, pentru ca Monica să-și prezinte „Traficantul de umbre”. Apoi am dat autografe, iar în final am stat de bârfă; am primit cartea lui Adrian Voicu – mulțumesc! – și am mai făcut niște poze, dar le aștept pe mail. Deci, în ciuda unei zile obositoare de agitație, a fost o sâmbătă mișto. A, asta până m-au amenințat că de la Pitești la Curtea de Argeș mă pun să merg pe jos, în mijlocul nopții 😦

Am furat o poză de la Lucia.


Mulțumesc celor care au fost acolo trup sau suflet 🙂

UPDATE 1

UPDATE 2

20 de păreri la “Impresii dintre cărți

  1. Pingback: Neliniştitu' » Post Topic » “Templierii” la TVR Cultural

  2. Mă bucur foarte mult pentru tine. Mi-ar fi plăcut să pot ajunge şi eu, dar nu am avut când. Însă o să citesc cartea cât de curând 😀
    Numai bine şi mult noroc în continuare! 🙂

  3. Îmi pare rău că nu am ajuns și acolo, am fost relativ aproape dar in direcție contrară capitalei 😦

    Mă bucur pentru tine, aveți totuși nevoie de un meseriaș serios: nu se poate ca pistolul ală să irosească atâtea bune oportunități 😀 😛 :))))

    O zi frumoasă, Ada!

  4. Pingback: Tristețea unei muze « Marin Toma's Blog

  5. Pingback: Salut lume! | Mereu muzică

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.