Un alt chestionar din bibliotecă

De data aceasta de la Bianca. Mulțumesc!

1. Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina aceasta?

Nu cred că aș lăsa pe cineva… Eu sunt singura care știu întreaga poveste, nu?

2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina aceasta?

Ei, tocmai ce am spus.

3. Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o « urmă» a umanității?

Probabil câteva poze de familie. Nu neapărat familia mea, care e în formulă incompletă aproape mereu. Și câteva descrieri de oameni, de locuri, de trăiri… E o alegere dificilă.

4. Cum arată pentru dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?

Citesc când apuc. Pauza ideală, undeva după-amiază, singură în camera liniștită, luminată – doar eu cu cartea.

5. Dacă aţi avea puterea de a « şterge » un personaj de roman care ar fi acesta?

Nu pot să șterg pe nimeni. Cum s-ar mai desfășura povestea??

6. Care sunt motivele pentru care aţi scoate acest personaj?

Păi am zis că nu. Fie că ne dăm sau nu seama, personajele au un scop, fie el și de a pune în evidență însușirile celorlalți. Sau, din contră, apare așa din cauza însușirilor „prea bune” ale altor personaje.

7. Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte ?

Hm, cel mai mult am fost până la Pitești 🙂 Poșta mai funcționează, dacă e neapărat nevoie.

8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?

Cu Camil Petrescu. Mi-au plăcut cele scrise de el – adică ce am citit eu din ce a scris el.

9. Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa (în afara de « Bună ziua »)?

De ce Doamna T? 😆 Glumesc. Deși e o întrebare al cărei răspuns m-ar interesa…

10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.

Cam seamănă cu răspunsul Biancăi, dar n-am ce-i face 😛 O cameră plină cu cărți, cu rafturi pe toți pereții. Cu o măsuță mică și un fotoliu confortabil. Și o fereastră înaltă spre o curte plăcută, de preferabil 😀

Sunt curioasă de cine se vor „lua” Nice și Dragoș și Julien, Iulia și, desigur, cine mai vrei, dar nu mai dau cu link. Toată lumea are treabă… :-w


7 păreri la “Un alt chestionar din bibliotecă

  1. Pingback: Intalnire cu Einstein « Wish of Love. Summer Love

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.