„Ce mai faci?”

instaMă întreabă lumea ce mai fac. Și ridic din umeri, apoi spun două-trei lucruri, nimicuri, despre ce am făcut recent.

Pe de o parte, fac ce făceam de când mă știe ea (lumea adică). Citesc, merg la teatru, mă uit la filme, meșteresc mărțișoare.

Pe de altă parte, fac ce nu simt să spun oricui. Mi-e bine, râd mult, sărut și gâdil. Învăț să gătesc și să port tristețile. Mă scutur de trecut și mă caut prin ochii lui. Port grija unei mâțe și dorul de ale mele. Mă emoționez din orice prostie și mă surprinde binele care mă îmbracă.

Așa că, pentru mulți, nu fac nimic nou. Iar cei care mă cunosc simt deja, fără să mai spun nimic, ce fac și cum îmi este.

Lasă un comentariu

