Niciodată astfel

El: Știi că te-am visat?

Ea: Da?

– Îmi spuneai că te măriți. Și eu te felicitam.

– Ah. Serios?…

– De ce ești așa mirată? Te măriți?

– Nu. Adică nu acum. Dar zilele astea mă imaginam… mireasa ta.

– Haha!

– Nu glumesc. Am auzit la radio de târgul de mirese de la Parlament. Și mi-a luat-o mintea razna.

– Erai frumoasă?

– Hm? Erai, da. Și florile erau frumoase, se asortau cu ochii tăi.

– Nu eu. Tu. Erai frumoasă?

– Nu m-am gândit la asta. Ci la cât de colorat mă simțeam și cum îți auzeam pașii și vocea de cealaltă parte a ușii, cât mă îmbrăcam. Și îmi imaginam zâmbetul nostru viu din poze.

– Uf, drăguță…

– Știu. Niciodată astfel. Niciodată cu tine. Niciodată…

– Îmi pare rău. Din ce în ce mai rău că ți-am făcut asta.

– Nu mi-ai făcut. Adică sunt convinsă că n-ai avut intenția asta. Și că nu ți-ai dorit să-mi fie rău vreodată.

– Păi nu, așa e. Dar știam cum se întâmplă și ce provoacă genul ăsta de relație.

– Gelozie și ură, cum mi-a vorbit atunci tipa aia blondă?

– Haha! Tipa cu voce blondă, parcă așa ziceai…

– Da. Dar eu nu simt asta. Da, mă doare depărtarea și, uneori, mă doare când îmi imaginez că ea te sărută tot acolo și tot așa ca mine. Dar… eu te văd frumos. N-aș putea să-ți fac rău și să o sun sau… cine știe ce nebunii.

– Auzi? Eu cred că erai frumoasă. Că o să fii o mireasă foarte foarte frumoasă. Te văd deja, lumină toată. Dar nu eu trebuie să fiu acolo, să-ți sărut mâna. Eu am fost doar practica.

– Așa te simți?

– Tu ai auzit că ți-am făcut cel mai elaborat compliment din toată interacțiunea noastră?…

– Da. Și cea mai adâncă lovitură din interacțiunea noastră…

– …

– Dar presupun că e vina mea. Oricum, trebuie să existe un motiv pentru care mă visai mireasă.

– Da, de vrăjitoare ce ești!

– Vrăjitoarea de mine are nevoie de odihnă. Mulțumesc pentru că m-ai sunat. Și că mi-ai spus. Seară bună să ai!

– Stai puțin!

– Nu mai pot și nu aș mai vrea, decât dacă ai neapărată nevoie.

– Ah… Bine. Noapte bună…

3 păreri la “Niciodată astfel

Lasă un comentariu

