Nocturne

Mă apropii tiptil de birou şi-l înconjor cu mâinile din spate, sărutându-i pielea expusă de pe gât, în încercarea lui de a-mi lăsa urme de buze pe palme.
– E friguț în pat, îi şoptesc sărutându-i lobul urechii drepte. Nu vii să-mi ții de cald, să facem nişte visuri?
Scutură încet, oftând, din cap. Ştiu, ai treabă. Dar şi odihnă ți-o trebui… Cobor uşor cu buzele pe obraz, apoi pe maxilar şi se întoarce cât poate spre mine, iluzoriu imobilizat cu brațele. Zâmbeşte şi-i sărut colțul gurii, apoi îl eliberez şi-l întorc cu fața. Oftează în timp ce mă prinde de talie şi înțeleg că aş putea să-l las să lucreze, deşi l-aş prefera în jurul meu. Îi ating fruntea cu buzele şi mă desprind de el. Mă bag în pat şi-l privesc de sub pătură cum se întoarce la taste. Târziu, dupa miezul nopții, îl simt cum se aşază în pat şi mă întorc să-l întâmpin. Adoarme înainte ca eu să mă trezesc suficient cât să am vreun gând amoros.
Somn odihnitor!…

Lasă un comentariu

