Ghid

EA: Hai să fim ghizi!

EL: Pe cine să ghidez eu, măi fată, când nici pe mine pare că nu prea mă ghidez cu succes?

– Ah, mi-ai dat-o pe asta… sunt paf. Ce să mai zic?

– Acuma, spune și tu ce voiai să spui.

– Filosof te-a făcut vinul ăla!

– Nu e adevărat! #vinuleinspirație

– E ziua haștag-urilor, nu?

– Cam așa. În fine, ție îți trebuie mentor, nu ghid.

– Mie îmi trebuie de toate. Dar ce voiai să zici?

– Nu mai știu. Că ghid nu vrei să fii.

– Vreau. Hai să ne ghidăm unul pe altul. Eu am un termen limită la un proiect în ziua ta de predat licența. Și nu am scris nimic la el, că, mna…

– Procrastinare!

– Evident. Eu, ușor rârâit, nu prea pot să zic.

– Dar nici să scrii? Haha! Oricum. Ce vrei să fac?

– Să facem un joc. M-am gândit mai devreme, înainte să îmi scrii tu. În fiecare seară, după ce scriem la lucrări, dacă scriem la lucrări adică, să ne trimitem unul altuia un haștag de-ăsta.

– Hihi! Bine. Ce să scrie în el?

– Hm… Să fie #reușim

– Bine. Reușim împreună. Sună cunoscut…

– Fără împreună, băi! Și mai știu ceva. Dacă e o zi în care nu scrii nimic, îmi cumperi un măr.

– Și dacă tu nu zici?

– Atunci îți cumpăr eu ceva… Ce?

– Pereeee! Îmi plac perele. Iamiii!

– Pere. Facem de-o salată!

– Ideal ar fi să nu avem de-o salată. Zău!

– Mda. Facem după salată de ce vrei tu.

– Iubire și lene și calm și plimbare. Și iubire. Am mai zis?

– Da. Hai să reușim. Somn bun!

Lasă un comentariu

