Sancționat

Azi am zis să fiu mai productivă decât de obicei. Prin urmare, mi-am luat începutul de licență în geantă și am plecat la biblioteca facultății. Ziua de azi s-a redus la următoarele:

  1. Un nene care m-a urmărit 10 minute, cât am mâncat un sanviș și o napolitană cu fundul pe gardul organizației – nu de alta, dar n-avem bănci/mese/sală de mese și, mai mult, acolo unde stăteam eu era INTERZIS fumatul. M-am uitat ostentativ la el și mai-mai să scot sunete apreciative față de acel amărât de sanviș de automat.
  2. Sociologii și psihologii se citează între ei în așa hal, încât am avut 10 cărți în brațe și n-am putut să scot decât două idei relevante; nu de alta, dar erau aceleași idei, luate unii de la alții și (ușor) reformulate.
  3. Ori am obosit prea tare de scanat cuprinsuri, ori în biblioteca noastră nu există aproape nimic despre sancțiuni și recompense în educarea copiilor. Zău, ele există, dar nu știam că au devenit subiect tabu.
  4. Ușile, pereții, avizierele sunt pline de anunțuri/afișe/îndrumări. Apăsați pe săgeata corespunzătoare direcției în care vreți să mergeți – ignorată fundamental de jumătate dintre studenți. Interzis fumatul. Pentru reclamații sunați la        spațiu – adică sunați unde vreți sau înghițiți-vă cu noduri reclamația, că nu ne interesează foarte tare.
  5. După multele ironii și auto-ironii, cum că ajungem la Mec după licență, cineva s-a gândit să lase pe mesele din holul principal o grămăjoară de formulare de înscriere la… McDonald. Da, dacă vă povestește cineva de o nebună care râdea cu sughițuri prin facultate, eu eram.

În fine, nu neg existența unor elemente pozitive. Le-am mai menționat și eu. Dar nu putem fi perfecți, nu-i așa?

PS: că tot am fost întrebată ce m-a învățat licența asta. Uite, domne, să fiu critică, cârcotașă, neînduplecată când vine vorba de lucruri făcute pe jumătate.

Lasă un comentariu

