Felicitări

EL: Felicitări!

EA: Oh, pentru?!

– Absolvire.

– Ah… Mulțumesc.

– Ce-am greșit de data asta?

– Nimic, adică nimic tu.

– Asta e și mai rău!

– Treaba e că am o problemă cu uratul ăsta. Adică tu mă feliciți pentru că ai văzut o poză cu o diplomă. Dar, zău, în spatele ăleia sunt vreo 3 ani de teste, examene, proiecte, înjurături și emoții de tot felul. Diploma aia e fix zero, de fapt, are doar presupusă valoare simbolică.

– Dar eu te felicit și la examene!

– Da, știu, tu da. Dar toți cei 120 de lăicuitori de pe net nu. Sau, în fine, mare parte din ei nu. Și-i ciudat cum valorizăm doar finalitățile.

– Și-un copil e o finalitate și parcă m-aș simți mai bine fără.

– Haha! Nu chiar. Copilul nu-i finalitate, serios că nu!

– Mda, altă discuție. Pot să înțeleg ce te supără. Dar ce altceva să zici sau să faci?

– Nimic, de fapt. Tocmai asta mă enervează. Că am căzut într-o capcană a complezenței.

– Uf… Hai să ne gândim. „Mă bucur pentru tine.”

– Să mori tu că nu mă compari cu nepoata care nu a reușit să intre decât la ASE.

– Haha! Alta. „Să ai o viață frumoasă!”

– Idem!

– „Iei, abia aștept să te văd masterandă!”

– Ah… Adică o să mă urmărești, pe ascuns și tăcut, în continuare?

– Ești mirifică!

– Ăăăă… Asta e replică sau?…

– Mnu. Dar mă amuză că ai o reacție pentru orice. Și că judeci, probabil greșit, reacțiile altora.

– Da. Probabil. Deci rămânem la „Felicitări!”.

– Aham. Hai, te sărbătoresc.

– Lasă-mă în pace! Sărbătorim după ce dau licența și intru la master.

– Nu putem să sărbătorim de mai multe ori?

– Ba da. Presupun că da. Mai puțin acum și mai mult la final de tot. Unde?

– Hai să… Hai la mine mâine.

– N-aș putea, dragule. Dar pleacă a mea colegă miercuri.

– Bine. Bine. Miercuri. Mai aștept…

Lasă un comentariu

