Și eu

EA: E urgent?

EL: Da.

– Ascult atunci. Fii succint, sunt la rând la carrefour.

– Te iubesc, fraiero!

– Ăăă… Mulțumesc?

– Haha! Nu. Nu ai de ce. Ți-am făcut numai zile amare. Eu ar trebui să-ți pup tălpile și să-ți fac toate poftele.

– Fără pofte, am intrat la regim.

– E și asta o treabă…

– Mda. M-a pus sfântu’ să fac controale prin tot corpul și am aflat că am un soi de hormon care mă ține din a fi model playboy.

– Uite unde-ți era scopul în viață!

– Da, măi, de unde știi? În fine, ideea e: fără pofte, n-avem voie să poftim.

– Bine. Oricum, te iubesc. Te iubesc de la prima îmbrățișare și te-am iubit tot timpul. Da, indiferent de relația cu nevastă-mea. Te iubesc încă și mi-e al naibii de greu să pot să-mi scot imaginea ta din minte, imaginea de iubită și confident și partener și tot ce mai vrei tu.

– Stai, stai… Iartă-mă că întreb, dar ai băut ceva?

– Așa mă știi?

– Nu. Nici beat. Dar nici așa sentimental, în ultima vreme cel puțin.

– Nici eu. Pentru că am crezut că așa, ușor dinstant, pot să te păstrez. Dar pare-se că te pierd. Și nu vreau să te pierd, înțelegi?

– Înțeleg. Nu știu să reacționez acum, dacă asta aștepți.

– Bine. Plătește acolo ne-poftele din carrefour.

– Da, corect. Șampon și detergent de rufe.

– Vorbim mai pe seară. Te iubesc.

– Mulțumesc… Adică și eu.

– Și tu ce?

– Și eu te iubesc, fraierule!

Lasă un comentariu

