Furtuni

image

Norii de azi au fost fascinanți. Facebook-ul meu cel plin de artişti s-a umplut de bucăți de vată de zahăr, înghețate şi alte pofte, imaginate toate de grămezile albe de pe cer. Unii s-au speriat de furtuni. Alții au găsit vrăji prin lentile de ochelari. Fiecare după grijile din suflet, presupun.
Am primit update că acasă tună şi fulgeră. Oare a ajuns pe meleaguri natale faptul că nu mai trec curând pe-acolo?…
Sufletul meu e Bucureşti zilele astea. Înconjurat de furtuni, dar cu o linişte mieroasă şi ciudată. Alambicat şi fără nume pentru drumuri. Pestriţ dar, per total, mereu acelaşi.
Mă întreb câte furtuni mai pot duce în mine. Doctora mi-a zis că, dacă evit greutăţile majore (se pune licența?), o să fiu bine.
Între timp, jumătate de lună (nepătrată) stă agățată de-o creangă. E senin.

Lasă un comentariu

