Verticale

Tare mi-aș dori să am o discuție cu cel/cea (presimt, totuși, că-i un „el” la mijloc) care a crezut o clipă măcar că jaluzelele verticale ajută la ceva mai mult decât la îmbogățirea unor firmulițe. Sunt urâte și impersonale. Intră lumina grămadă (ce mi-e dor de-o draperie!!) și gâzele sunt ca la ele acasă (azi m-a vizitat un soi de insectă nemaivăzută până acum; cu jaluzelele cât se poate de „trase”). Fac zgomot și mă scot din sărite (din motive pe care nu le pot explica) șirurile alea de biluțe albe de jos.

Recunosc, par mai puțin pline de praf ca perdelele și sunt bune seara, că nu văd vecinii din bloc orice mișcare. Altfel… Îmi sunt tare nesuferite.

Până atunci, mă scuzați o clipă – trebuie să trag jaluzelele, să nu-mi intre țânțari în cameră…

4 păreri la “Verticale

  1. Pingback: Liniștea din cub | Andra Pavel

Lasă un comentariu

