Contacte

Trec printr-un proces de reorganizare a agendelor și a persoanelor care merită să rămână, chiar și cu numărul de telefon, în apropierea mea. Procesul a avut două faze, pe care le voi descrie în continuare, sistematic, ca-n licență (nu, nu mă întrebați ce fac la licență, vă rog 😀 ).

Prima, din telefonul vechi într-un tabel din laptop, moment în care am tăiat din oameni – ăsta nu-mi trebuie, ăsta cine e?, dar lasă că n-am vorbit niciodată cu X – sau, din contră, am păstrat oameni pentru prestigiul lor, deși n-am apucat să am nevoie de ei (încă). Sau, constat acum, am combinat personaje…

A doua etapă a fost de a transfera din laptop în noul telefon. Ei, aici a fost petrecere. Cine e Răzvan ăsta? (cu tot cu căutarea pe facebook și mail, din care n-am lămurit întrebarea). Dar ce-mi trebuie X? Și, mai rău, unde sunt cutare și cutare? Caută-i în telefonul vechi, adică fă săpături arheologice, nu de alta, dar Iphone n-are chiar un sistem prietenos la faza asta – nici la altele, dar nu vorbim acum despre aceste lucruri.

Sunt copil cu jucărie nouă. Mă mir de aplicații, apăs butoane aiurea, sun toată agenda din greșeală, pun fețe fericite unor contexte triste, cred că-i iau volumul, dar îl fac să cânte tare și tot așa. La fereastră, păsări mai mici și mai mari, mai gălăgioase sau nu, elegante sau ciufulite, mă întreabă ce am de vorbesc cu un aparat – îi dictam telefonului, să ne înțelegem 😀

 

Azi am publicat prima poză cu noul telefon. Primul seflie a fost acum vreo 2 zile, dat unor persoane de ochii cărora mi-e dor. În curând, voi învăța să folosesc și calendarul 😀

Să vă fie o lună plină de descoperiri și expediții!

Lasă un comentariu

