Weekend-ul interpersonal al fericirii

S-a nimerit, recunosc, ca prea-share-uita zi a fericirii să fie în aceeași undă de bioritm cu fericirea zilelor mele. Vineri seară a fost minunea unei piese de teatru (zice-s-ar) pentru copii, despre care o să scriu pe SemneBune curând.

Sâmbăta a fost cinematografică. La șapte (a.m.; da, știu să mă trezesc la ore de-astea) eram undeva într-o intersecție de străzi, cu echipa de filmare în față și o cafea delicioasă pe buze, trăgând cu ochiul la o reclamă. Mă rog, spuma unei reclame –țineți minte asta, am să vă arăt când o apărea. După ceva somn și mâncare caldă, am dat de-o animație, în versiune 3D din rândul trei, despre glume bune, stratificare și discriminări. (Zootropolis, serios, de văzut, nu neapărat tridimensional).

Duminica, însă, a fost magică. Dimineața mi-a fost dorul de acasă și dulcele din prăjitură. Restul zilei a fost pregătirea unui cadou fără fundiță. Seara, am fost la aniversarea minunată a Alinei Manole. Uitasem, uitasem că vocea ei trece prin distanță, prin scenă și reflectoare, prin haine și scuturi, prin machiaje și cești. Ne-a povestit necântatele și ne-a trecut prin degetele istoriei ei, cu zâmbete, cu buline și cu bilețele. Prăjituri gustoase și versuri cunoscute, dintr-un vis parcă, sau dintr-o altă cafea (ne)băută. V-aș trimite oricând s-o ascultați. Pentru suflet, pentru melodiile care-mi plimbă zilele cu ploaie, pentru serile în care eu pe canapeaua lui fredonez povești în trei. Pentru seninătatea din ochi și toate poveștile pe care ea nici nu știe că le poartă.

Ziua Fericirii mi-a fost mai mult decât fericită. A fost o minune. Fără scenariu, doar cu câteva răsfoite.

La mulți ani, zână!

La mulți ani, Lună Pătrată!

Lasă un comentariu

