Iertat

EA: Auzi? Te-a primit înapoi?

EL: Hm?

– Haide. Nevasta ta. Te-a primit înapoi?

– Da. De ceva vreme.

– OK.

– Ce-ți veni?

– Încercam să mă pun în locul ei.

– Și?

– Eu nu te-aș fi iertat.

– N-a zis nimeni nimic de iertat.

– Ah… Eu n-aș fi putut să te primesc înapoi fără să te iert.

– Probabil că mă iubește mai mult decât i-ar fi util.

– Și eu te iubesc. Și-apoi… iubirea nu-i utilă.

– Da, sigur. Îți spun, nu cred că mă va ierta vreodată.

– Dar stați împreună. Presupun că nu vă ignorați fizic.

– Ăm… La ce te referi?

– Da, inclusiv la sex mă refeream. Mersi de confirmare.

– Nu… Iar crezi că intuiești.

– Și tu iar pretinzi că nu intuiesc corect.

– Hai să trecem de asta. De ce nu m-ai fi primit?

– Pentru că ești un nimic. Din perspectiva ei, ai fugit după o alta imediat ce ea a avut un moment în care n-a putut să-și desfacă picioarele.

– Ce știi tu?

– TU mi-ai spus! Acum nu mai recunoști, nu? Tu mi-ai spus…

– Nu vreau discuția asta.

– Fie. Ideea era că ar trebui să-i fii recunoscător femeii ăleia.

– Pa.

– Aham…

Lasă un comentariu

