Unde ești

EA: Mi-am dat seama de ceva.

EL: Băi, vrăjitoare ești!

– Ha?

– Sunt aproape de intrarea în București. Mă gândeam să te sun și să trec pe la tine câteva minute.

– Păi treci. Mai știi unde sunt?
– Am știut vreodată?

– Adică?

– Tu nu ești acolo unde stai. Tu ești în multe locuri în care eu n-am să fiu vreodată, în care n-am acces.

– Dar eu vorbeam de căminul ăsta nesuferit!…

– Nici acolo nu ești, de fapt. Că tu ești acolo unde-ți sunt lucurile intime, unde ți-e confortabil, unde simți că ai libertatea să faci ce vrei.

– Filosofule! Cât ai făcut pe drum?

– Mult. Prea mult! Ai dreptate.

– Vrei să vezi unde sunt? Aș putea face asta. Să mergem acasă la mine. Dar nu poți dormi în casa mea.

– De ce?

– Pentru că îmi va fi foarte complicat să stau cuminte. Dar nu pot să fac ceva în casa alor mei.

– Da, ai dreptate. Nu mă gândisem la asta. Dar parcă noi eram cuminți!

– Haide, spune. Vrei să vezi unde sunt?

– Vreau!

– Bine. Mă gândesc la o escapadă. Între timp, treci să fumăm o țigară.

– Fumezi, mai nou?

– Mai vechi. Pasiv. Dar orice, dacă sunt lângă tine…

Lasă un comentariu

