Bu(bu)lină aniversară

– Succes mâine la simulări. Oh, wait, tu ești prea bătrână. Nu mai ai simulări.
– Mama ta de borfașă…
– Te iubesc?

Da, și eu. Pentru toți nervii și toate ușile trântite – am învățat să-mi stăpânesc emoțiile negative și cuvintele urâte. Pentru toate momentele în care egoismul meu n-a avut loc de altruismul tău. Pentru ideile minunate care fac viața altora mai frumoasă (PS: abia aștept să-i văd fața când va primi cadoul!). Pentru pisicelile astea, de aproape om mare, cu nasul cucerind încă 2 centimetri din perna mea. Pentru că eu n-aș fi fost ghepart fără tine.

Ți-am mai spus, te cunosc de 16 ani și ceva și tot mirare mi-ai rămas. Ești prima creație pe care-o știu de când nu stătea cu mâinile în fașă și de care, acum, n-am loc în pat de trei persoane. Ești motiv și țel, gând de dimineață și imbold de calm. Ciudat, nu?, că tocmai tu, care parcă mesteci baterii la micul dejun, mă înveți liniștea.

Restul le știi. Sau o să le afli. Nu prea știu ce-o să mă fac eu cu tine, dar fără tine știu sigur că nu m-aș fi făcut nimic…

La mulți ani 🙂

Lasă un comentariu

