Skype

EA: Măi, dar tu când te întorci?

EL: Ți s-o fi făcut dor!

– Nu chiar. Dar… Încep să cred că slujba de dădacă e doar acoperire.

– Ah, serios?… Vorba ta, nu știu dacă să mă bucur sau nu de gelozia asta exprimată.

– E oboseală, cred. Dacă am dreptate, mă simt doar plimbată peste un prag.

– Ce-i cu pragurile?

– Pragul poate fi piedică, etapă nouă, schimbare, trecere spre necunoscut… Sau doar diferența dintre înăuntru și afară.

– Ascultă, tu crezi că eu mă văd cu cineva aici?
– Da. De fapt, nu. Dar mă tem că o faci.

– Așa… viril îți par?
– Păi cu mine nu mai ești de ceva vreme. Ți-am mai spus asta, așa cum poți fi cu mine în ciuda ei, poți fi și cu altcineva în ciuda…

– Ta.

– Da, deși nu-i corect. Tot în ciuda ei.

– A ta. Pe tine te pierd întâi.

– Pe mine m-ai pierdut deja. În sensul ăla. Iar altfel îți rămân. Eram curioasă.

– Parcă îți era teamă.

– Am zis asta, nu?… Da, teamă. Dar nu știu s-o definesc.

– Știu eu. E teama că o altă relație mi-ar lua din timpul pe care l-aș fi petrecut cu tine. Sau din atenție. Sau din grijă.

– Probabil ai dreptate.

– Uite. Nu mă văd cu nimeni. Dacă vrei, te sun pe Skype și stăm toată ziua pe Skype, nu neapărat să te văd eu, dar să mă vezi tu și să fii sigură că fac ceea ce spun că fac. Așa îmi poți cunoaște și nepoții și sora, care tocmai s-a întors de la spital.

– Nu, nu e nevoie. Încerc să am încredere în tine, fără dovezi.

– Încearcă. Eu n-am.

– În mine?

– În mine.

– Ei, uită-te mai des în oglindă – știi, e tot un skype, dar fără logo!

Lasă un comentariu

