În fapt

EL: Știi, spuneai că îți pare rău de ce-ai făcut în absența mea. La ce te refereai?

EA: Ah… O să-ți fac rău. Nu îți spun.

– Ascultă-mă. Eu am oricum vreo 3 scenarii în minte. Spune-mi adevărul, ca să nu mai am niște situații care mă rod din ce în ce mai rău.

– Am făcut dragoste cu un alt bărbat. Te-am înșelat adică.

– De ce-ai făcut asta?

– Pentru că îmi căutam un partener cu care să meargă lucrurile. Și eram în faza în care te uram și simțeam că nu te înșel.

– Și a mers?

– Nu. S-a dovedit că e bun la pat, dar nu și la socializare.

– Aha.

– Problema e că apoi m-am simțit vinovată.

– De ce? Nu suntem legați în niciun fel.

– Știu. Dar, cel puțin, îți datoram să știi și tu că eu pun punct. Tot infidelitate ar fi, în instanță spre exemplu.

– Lasă, în instanță apare aia cu separarea în fapt, bla bla-uri.

– Da. Tot citesc și eu de-astea, sunt la curent.

– În fine. Mulțumesc pentru că mi-ai spus.

– Ești supărat tare?

– Da. Dar n-am niciun drept să fiu. Până la urmă, eu te înșel de fiecare dată când a mea îmi reproșează că nu mai trec prin pat.

– Așa ar veni, ai dreptate.

– Nu mai suntem iubiți, nu ai zis tu așa?

– Ba, așa am zis.

– Bun. Atunci nu-i nimic de iertat. Ăștia suntem.

– Mda… Trebuie să închid acum.

– Da. Pa-pa.

2 păreri la “În fapt

Lasă un comentariu

