Îngeri

EL: Alo?

EA: Știi, m-am tot gândit…

– Te tot gândești, știu!

– Ha, ha. Serios. Cum am ajuns aici?

– Tu sau noi?

– Eu, noi, ei… Prin ce minune mă aflu acum, aici?

– Prin… gânduri?

– Ale cui?

– Ale altora, cu grijă de tine. Ale tale, cu dorințe. Ale noastre, pentru sentimente.

– Zici prostii. Eu mă întreb: cum de mai sunt?

– Ce-ai mai pățit?

– Uite. De câte ori au fost accidente în vreun loc, fix înainte sau după ce am trecut eu pe-acolo?

– Nu știu. Intuiesc c-ar fi destule cât să te sperie.

– Da. Exact. Cum de eu nu pățesc aproape nimic?

– Poate nu trebuie să pățești nimic.

– De ce?!

– Pentru că ai mulți oameni în grijă. Mulți care îți simt lipsa.

– N-are sens.

– Ba da. Cauți explicații extraterestre pentru întâmplări terestre.

– Mnu.

– Ba da. Insiști să nu vezi că ai îngeri păzitori.

– Povești. Uneori am impresia că toți îngerii au plecat la plimbare. Și că toți cei pământeni sunt ocupați cu propria bunăstare. Nu crezi?

– Nu. Cred doar că alegi să-i dai la o parte pe cei pământeni.

– Acum îmi dau seama că ăsta era discursul meu.

– Da. Folosesc și eu ce pot în contexul dat.

– Măcar te-am învățat bine.

– Puiule… E totul bine. Fiecare are scopul lui pe-aici. Scopul tău pur și simplu nu e să devii afiș pe vreun parbriz.

– Haha! Minunat. Am să țin minte asta.

– Așa să faci. Mi-e cam dor de tine.

– Da, și mie… Curând!

2 păreri la “Îngeri

  1. Holaaa!
    Eu nu ma gandesc, de obicei, la asta, fara sa multumesc lui Dumnezeu pentru ca sunt viu. Am spus-o si public ca pana acum cea mai mare realizare este ca sunt viu. Doar ca nu cred ca e meritul meu :))
    Sa citesti ”Bancnota” de Tolstoi 🙂

Lasă un comentariu

