Rănit

EL: – Ce faci?

EA: – Bună! Nimic special. Urmăresc știrile de la ora cinci.

– Hm… și eu.

– Ah. Minunată îndeletnicire.

– …

– Ce-i?

– A dat cineva în tine vreodată?

– Probabil mama, câteva palme peste fund.

– Nu. Dintre iubiri.

– Nu. Niciodată.

– Mă gândeam eu.

– A ridicat o dată mâna și am plecat. Și ne-am văzut apoi doar în contexte publice, pentru că trebuia.

– Să nu stai.

– N-am să stau, dragule. Ce-ți veni?

– Mă uitam la fata asta, la știri. Și mi-am dat seama că tipul ăsta de violență e ușor detectabil. Dar pe altele… nu le știi decât tu.

– Chiar așa. Iar violența verbală nu vine doar din partea unei iubiri, să știi.

– Adică?

– Adică un muncitor pe schele care fluieră după mine și-mi spune cum m-ar… mă agresează la fel de mult ca cineva care mi-ar da o palmă.

– Ah, da. Eu ți-am făcut vreodată rău?

– Da. Dar nu prin violență.

– Și încă vindeci?

– Nu știu. Cred că m-am învățat cu mersul șchiop și nu mai simt.

– Haha! Ce-ți mai face coasta?

– Tace. Bine că tace, că obosisem să strig după ajutor ca să mă ridic din pat!

– Mă bucur că tace.

– Dar eu ți-am făcut rău?
– Uneori, da. Dar sunt sigur că nu ți-ai dat seama. Te-ai fi oprit mult mai repede.

– Poate sunt agresor!

– Tu? Tu abia ridici pătura de pe pat. Haha!

– Uh… râzi tu, râzi… Să-mi spui data viitoare când atac, bine?

– Dap. Trebuie să fug acuma. Mă strigă cealaltă realitate.

– Pa, rănitule! Mi-ești dor!…

O părere la “Rănit

Lasă un comentariu

