Cutia mea de culori

DSC07818

Nu l-am văzut când a căzut. Cel vechi. Nu am văzut asta. Eram într-o altă poveste, desenând visuri pentru oameni pe care nu-i cunosc. În schimb, l-am văzut pe cel nou. De mic, când încă n-avea formă. De când îl măsurau toți, îl mângâiau și verificau, îi luau tensiunea și-l așezau bine acolo, să rămână, să ne rămână la Greenoteca.

Apoi ne-am dat seama că n-are suficientă viață. Ne trebuiau culori. În lumea asta spălăcită, aveam nevoie de culori, să nu uităm să respirăm și să zâmbim, să ne ajutăm și să ne învățăm.

DSC07813Recunosc, am muncit. Ne-am ales cu zgârieturi, dureri de mâini, degete vopsite, șuvițe albe. Dar a meritat. Pentru sentimentul de a vedea cum se ridică, dintr-o grămadă de lemne, un gard vioi. Pentru bucuria de a amesteca nuanțe și a găsi combinația preferată. Pentru dimineața asta, când am vrut să fiu prima care-l vede pe lumină și m-am bucurat și umplut de bine pentru multe multe zile.

Din nou, mulțumesc GHEPart pentru toate zâmbetele pe care mi le imprimați în suflet!

Lasă un comentariu

