Buchet

EL: – Bună!
EA: – Alo? Da, bună!
– Ce faci, pitic?
– Voturi.
– Hm?
– Un proiect. Adică fac ce fac eu mereu. Înv…
– … veți! Da, știu.
– Ah, să nu uit. Am primit un contract de vânzare-cumpărare. Cred că pentru birou.
– Cumpărare a ce?
– Stai. Vă informăm că bla, bla, douășcinci mai, strada Razelor cinzeșpatru*. Douășunu metri pătrați teren intravilan?
– Da, sună cunoscut. Știi să ajungi acolo?
– Pentru? E un petic de pământ!
– Te rog? Vin și eu. Haide, ne vedem acolo.

***

EA: – Bun. Cum spuneam, o pată verde.
EL: – Altceva, ce vezi aici?
– Un gărduleț alb și frumos. Și case interesante pe lângă.
– Șiii?
– Ah, și trei maci acolo, în colț!
– În final. Tot locul ăsta o să se umple cu maci. Și, dacă te uitai mai bine pe bla bla-ul ăla de act, vedeai că tu ești proprietară.
– Eu? Mă vrei la sapă?
– M-ai certat public. Adică ai scris pe blog că nu ai mai primit flori, că iubirea nu ar trebui să dea flori doar la aniversări. Așa că, iată-mă, ăsta-i buchetul meu de flori.
– Ești nebun!
– Pentru tine, da! Primești florile?
– Dacă nu, ce faci?
– Vinde-l, cumpără-ți un palmier sau un raton.
– Raton împământat? Haha!
– Nu-mi pasă prea tare! Nu-mi vrei florile. Ipocrito!
– Afectatule!
– Nesuferito!
– Nu mai striga la mine. Ne duc vecinii la nebuni.
– Aroganto.
– Îți primesc florile. Cu tot dragul.
– Te iubesc.
– Numai încetează să…
– Te. Iu. Besc.

_____

* strada este în București, probabil că și o casă cu numărul 54. Nu am văzut-o, însă, deci nu dați buzna pe google maps 🙂

2 păreri la “Buchet

Lasă un comentariu

