Fire rupte

Aud destul de des de oameni cărora, în anumite momente, li se rupe firul. Că sunt pe masa de operație, că s-au lovit foarte tare sau că au dat binețe alcoolului. Recunosc, nu mi se întâmplase niciodată.

Acum aș putea să mă declar mândra posesoare a unui fir rupt… Și e tare enervant. Sunt întotdeauna conștientă de ce fac (mai puțin când dorm profund, dar presupun că atunci nu prea fac nimic), ce zic, ce gândesc, ce mi se întâmplă și, de multe ori, ce fac cei din jur și ce li se întâmplă lor. Iar acum mă bat cu memoria de aproape două zile să-mi amintesc ce s-a întâmplat. Încerc să reconstruiesc ce am văzut, ce am auzit, ce am simțit. Îmi amintesc de-o pereche de ochelari și de niște sacoșe răsturnate. Îmi amintesc tot, mai puțin cele 20 de secunde pe care vreau să mi le amintesc.

Va trebui să fac pace cu mine și să accept că mintea mea șterge unele secvențe spre binele meu.

Cel mai important e că sunt vie, întreagă.

2 păreri la “Fire rupte

  1. Cat suntem in viata vom gasi o multime de rezolvari la problemele noastre, doar moartea inchide orice poarta. Asa ca fii fericita ca esti inca vie si cauta-ti propriul drum spre fericire !

Lasă un comentariu

