Superior

EL:– Am revenit.

EA:– Amendat?

– Da. Amendamentul al cincilea din constituția… Nu, nu. Sunt legitim.

– Legal vrei să zici.

– Politicianca* mea!

– Mă gândeam… Nu știu dacă îi e mai bine să presupună cine sunt dintr-o arie de infinit femei din jurul tău pe care le cunoaște sau nu. Sau să presupună cine sunt dintr-o arie restrânsă de individe pe care are șansa să le cunoască.

– Nu mă prind. Preselecție?

– Mă… a zis că mă vrea la cină. Nu a zis ce fel de cină. Poate fi o cină în oraș prin care să sărbătorim… sărbătoriți, sărbătorească (cineva, oricine) o promovare, un acord, un ceva. Deci poate fi o cină în mai mulți și multe, din care ea să-și aleagă pe cine-i convine ca fiindu-ți amantă.

– Și pe cine va alege?

– Pe cea pe care o consideră superioară ei.

– Iar cazi în groznicie?

– Nu. Eu așa aș face. Măcar să-ți justific infidelitatea prin faptul că ai găsit ceva mai bun, nu mai prost ca mine.

– Serios?

– Amintește-ți cum mă tachinezi de iubiți. Că sunt mai tineri, mai disponibili, mai bogați, mai drăguți. Nu tot asta faci și tu? Atribui posibilior înlocuitori atribute superioare celor pe care crezi că le ai.

– Of… Bine, și eu ce fac? Programez o masă în 10?

– Nu, nu. Stai. Trebuie să mă gândesc serios la asta. Ori o salvăm, ori o omorâm cu totul. Deci nu te grăbi.

– Ok, ok. Mă anunți.

– Papa.

O părere la “Superior

Lasă un comentariu

