Unele pe altele

EL:– De ce vă doriți mereu să vă cunoașteți unele pe altele?

EA:– Cine pe cine?…

– Voi pe ele. Și ele pe voi, evident.

– Noi, amantele, și ele, soțiile?

– Mda. Cam așa.

– De unde pluralul?

– Din observații.

– Cred că ne dorim să vedem competiția. Să vedem cu cine suntem comparate, cine e mai bun, în cazul soțiilor, și față de cine suntem mai bune, în cazul amantelor.

– Femei nebune! De ce-ați vrea să vedeți cine e „cealaltă”? Doar vă faceți scenarii despre cum ne-o tragem, câtă celulită aveți, ce parfum purtați și cât de dantelați sunt chiloții.

– Crezi?… Ești copil.

– Pentru că, nu!, voi sunteți sfinte și nu aveți asta în minte niciodată?!

– Nu, pentru că noi ne gândim dacă gătește mai bine, dacă are vocea mai fină și câte scenarii știe să joace. Dacă e dispusă să facă un oral în cabina de probă de la Bershka. Dacă strigă „Aaa!” sau „Ohhh!” sau „O, Doamne!” când o urci pe culmi și dacă se întâmplă asta mai des decât cu mine. Dacă florile care ajung la mine au fost cumpărate pentru ea sau dacă ea primește un cadou mai drăguț de sărbători.

– Păi…

– Sau, mă rog. Femininele ca mine gândesc așa.

– Nu știu ce să mai spun.

– Ai putea începe prin a povesti cum ai ajuns la frustrarea asta.

– Am… Avut o zi mai… specială ieri.

– Mda. Plină de inimi?

– Tocmai. Am fost plecat cu treabă toată ziua. După ora zece, ajung acasă și-mi găsesc valentina umblându-mi prin dosare și printre haine, în căutarea unor urme de cadou împachetat pentru amantă.

– Pf… Îmi pare rău. Nu știu cum să fac. Nu știu ce să fac, să nu se mai vadă.

– Știi ce mi-a zis?

– …

– Mi-a promis că aranjează lucrurile înapoi. Și-a cerut scuze că a umblat prin ele. Și m-a rugat să îmi aduc zâmbetul la cină într-o seară.

– Of… fir-ar să fie.

– Trebuie să închid acum, tocmai m-a tras pe dreapta un polițist. Te sun mai încolo.

– Ai grijă!…

Lasă un comentariu

