De ales

EA: – Ce faci?

EL: – Lucrez la bugetul unui…

– Nu-mi pasă. Ce faci cu copilul?

– Nimic.

– Nu, sigur ceva se întâmplă.

– Ce-ai?

– Spune-mi, spune-mi ce se întâmplă cu voi trei?

– Nu știu ce zici.

– Ah… Ba eu cred că știi.

– Păi… ultima dată ne-am certat pentru că ea voia să-l ducă la zoo și eu, la teatru de păpuși.

– Și?

– Și a venit cu mine la teatru.

– Adică l-ai pus pe el să aleagă cu cine merge.

– Nu… L-am pus să aleagă unde vrea.

– Ascultă-te ce zici… L-ai pus să aleagă între zoo și teatru, adică între mama și tata, știind clar că o să fie tentat de teatru, de vreme ce la zoo l-ai dus prin octombrie.

– Serios? Nu a gândit așa el.

– Ba da. Fix așa a gândit. Și așa ai gândit și tu.

– Bine, o fi. Și ce-i rău în asta?

– Nu poți pune copilul să aleagă între mama și tata!!

– Stai, coboară tonul.

– Nu ai niciun drept să-l pui să-și împartă lumea în doi. Absolut niciunul.

– Dar…

– Uite, gândește-te la asta. Ai făcut o greșeală. Alegerile se fac între tine și ea. Voi le discutați și lui îi propuneți ori o singură variantă, ori amândoi ambele variante. Ce-ai făcut tu a fost să-l… momești.

– De când e el important pentru tine?

– De când e-al tău! Hai, te las, am de scris. Dar… ai grijă ce faci, bine?

Lasă un comentariu

