Planuri separat

– Care ei?

– Ei… Indivizii. Masculinii.

– Sociologic vorbind?

– Doamne, cât poți să râzi! Uită-te la ea, i-au dat lacrimile!… N-am mai pomenit ca tine.

– Gata, gata…

– Nu sociologic. Relațional.

– Da. Da! Am învățat. Am învățat că există bărbați care mai cred în flori. Că există bărbați care se bucură când mă bucur eu și pentru care pupicii pe obraji sau îmbrățișările din scări de bloc nu sunt luați ca atare. Am învățat că tăcerea e de mai multe feluri și că, indiferent de vârstă, poți să treci sau poți să rămâi cuiva.

– Poetă, iar l-ai citit pe Fabian?

– Și da și nu.

– Păi asta e cu răspuns unic!

– Știi tu chestionarea! L-am citit, dar nu de-aia zic ce zic.

– Bine. Bine. Nu prea te cred!…

– Dar tu?

– Am învățat că nu trebuie să te mulțumești cu un castron de mâncare și o partidă pe lună, deși trebuie să fii recunoscător și pentru ele. Am învățat că e ușor să stici tot pentru că nu mai știi cum să fii jumătate. Am învățat să am răbdare.

– Bravo! Și lista ta cu rezoluții?

– Nu-i coreeect!

– Ce să-ți zic… Deci?

– Da, eu am listă. Vreau să stau în cort, la munte, un weekend la vară. Vreau să merg într-una din țările vecine pentru câteva zile sau într-un tur prin țară, cu trenul. Vreau să îți public următoarea carte și să fiu cel care te duce în Deltă.

– Planuri separate pentru viețile noastre împreună?

– Hm?

– Am fost prinsă într-o relație la distanță. Și mă gândeam că, atunci când eram împreună fizic, noi ne vorbeam despre planurile vieților noastre separat. Acum, tu ai făcut plan separat pentru viața noastră.

– Da. Și-o să tot fac. Chiar dacă fac singur…

– Nu. Singur nu. Niciodată. Suntem doi!

Lasă un comentariu

