La multi ani

EL: – Băi, cum am scăpat noi de acasă?

EA: – Ca să vezi ce importanți suntem când nu gătim…

– Haha! Nu contează. Te am. Suntem. Aici.

– Da, puiule…

– Stai, desfac șampania.

– Aaa, fugiți!

– Unde te duci? Heeei, de ce te ascunzi după perete?

– Mi-e frică de șampanii!

– Haha, promit că nu te îmbăt!

– Nu, de explozii. Mereu se sparge ceva…

Poc.

– Eh, ai văzut că n-am spart nimica?

– Da. Mă bucur. Mă bucur că am terminat anul ăsta cu tine și că-l încep cu tine.

– Iubita mea!…

– Mă bucur că îmi zâmbești, peste toate supărările. Mă bucur că te-am cunoscut și că fur părticele din tine pentru iubirea mea. Mă bucur că am avut norocul să dăm unul peste altul!

– Eh, mersi. Acum orice aș zice e inutil. N-o să fie la fel de frumos.

– Orice spui va fi frumos. Pentru că știu sigur că vei fi sincer.

–Deci…

– Tipic! Începi cu finalul…

– Șșșt. S-a făcut să dau peste o tipă care părea complet neinteresată de mine. Și s-a făcut să fie interesată de mine. Să-mi acorde timp, imagini, zâmbete, săruturi, ordine, calm, fericire.

– Hm… o cunosc pe tipa asta?

– Nu. Nu cred. Nu cred că știi cât de frumoasă e, cât de bună, cât de… femeie, cu totul. Cât de copil când am nevoie să protejez și cât de mamă când trebuie să mă strângă cineva în făraș.

– Mda, e clar că n-o cunosc. Prea gospodină pentru gusturile mele!

– Ba, seamănă mult cu tine. Adică cu ce știi tu despre tine. Numai că tu nu știi despre tine că ești perfectă.

– Suntem perfect de imperfecți, de fapt.

– Sau așa. Oricum, abia aștept să te iubesc și anul viitor*!

– La mulți ani!

 

 

 

 

 

* replică citită mai devreme la Dan Teodorescu.

2 păreri la “La multi ani

Lasă un comentariu

