Ce sunt?

EA: – Spune-mi. Ce sunt eu pentru tine?

EL: – Hm?

– Nu știu dacă poți sau nu vorbi. Pretinde că e urgent, ieși pe casa scării și răspunde-mi. Te implor.

– Iar ai picat?

– Da. Sunt o fraieră, dar nu pot să-mi blochez sentimentele…

– Bine, bine. Ce ești tu pentru mine?

– Uf… Da. De ce sunt eu pentru tine?

– Ești… femeia atentă. Femeia care se bucură să facă dragoste. Femeia care se bucură să îmi zâmbească, chiar dacă nu înțeleg eu de ce. Femeia care mă pupă fără motiv.

– Oh…

– Da, da. Ești. Ai fost de la început. Sunt uimit. Sunt copleșit. Te tratez rece uneori pentru că nu pari reală, pentru că mi-e frică. Mi-e frică să nu dispari.

– De ce? Aș vrea să nu mă mai ascund.

– Știu. Știu cum e să fii amant. Nu să-ți și pese, dar… E obositor. Dar crede-mă că e spre binele tău. Nu vreau să-ți stric aripile…

– Da, da… Mulțumesc.

– Pentru?

– Că exiști!

Lasă un comentariu

