Să mi te lase

– Hai să ne plimbăm.

– Luminițe?

– Da. Și o expoziție.

– Ăăă… Ce fel de?

– Ceva pictură.

– Perfect. Nu vreau.

– Because?

– Hai să ne plimbăm. Dar nu la expo.

– Cine e pe-acolo?

– Un fost.

– Ah… Nu mergem atunci.

– Te-ai speriat?

– De ce să mă fi speriat?

– Nu știu. Teama că voi fi recucerită…

– Păi, cred că e cel care te-a părăsit, nu?

– Știi tu tot…

– Deci nu vei fi recucerită decât dacă el va fi dispus să te vrea. Și atunci e posibilitatea ca tu să fii orgolioasă și să nu vrei.

– Ce-i drept, nu mă prea întorc. Dar dacă mă vrăjește?

– O să îl iau la o discuție prietenească…

– … adică îl ameninți că ajunge acasă între scânduri. Haha!

– … și o să-l implor să mi te lase.

– Really?

– Da. Chiar da. În spatele dramaturgiei noastre, dacă ar fi ultima soluție să nu te pierd, aș face-o și pe asta.

– Dar bărbăția ta înjosită! Să te rogi de un bărbat mai tânăr ca tine, pe care nu îl respecți deloc.

– Știu. Dar pentru tine…

– Hm. Să știi că eu nu mă voi ruga niciodată de o femeie să nu mi te ia.

– Știu. Adică sper să nu. Tu nu meriți să te înjosești pentru mine.

– Ține de orgoliul meu în fața ta, nu în fața ei. Așa gândesc.

– Da, e ok. Hai, luminițe. Fără expo!

– Crăciuuuun!

Lasă un comentariu

