Inaugurare

EL: – Știi, ești un înger în proiectul ăsta!

EA: – Iar începe…

– Ascultă-mă. Eu nu sunt în stare să mă gândesc la brad, la mâncare, la prăjituri, arome și alte de-astea.

– Tocmai asta mă face pe mine fată și pe tine băiat.

– Nu mai suntem bărbat și femeie?

– Suntem, dar nu acolo. Nu ți se pare?

– Că ce?

– Că reușim să compartimentăm. Mie asta mi se părea cel mai greu de făcut.

– Eu eram sigur că o să reușești. Mai bine ca mine.

– Ah… Te descurci. Chiar mă enervezi că te descurci așa bine. Mă tratezi la fel ca pe toate fetele de aici. Și asta e bine pentru noi, dar e rău pentru mine. Nu știu cum… mă simt ignorată.

– Da. Înțeleg. Simt că te ignor.

– Lasă, e bine așa. Oricum toți știu.

– Că?

– Că noi doi suntem mai mult decât colegi.

– Da! Păi suntem prieteni buni, colaboratori și acuma și parteneri.

– Flori…

– Chiar. De când nu ai mai primit flori?

– În miezul iernii? Ia-mi un brad mai bine!

– Perfect!

– Auzi? Tu chiar vrei să dormim la birou? Aici, în pătrățel?

– Păi nu l-am inaugurat. Eram terminat într-o zi dar am zis că nu dorm prima dată fără tine.

– Uof… Cumperi o sticlă de vin?

– Da. Ies cu Cristi, că pleacă și el. Se pregătea adineauri. Mă întorc repede.

(de după paravan)

C: – Voi nu mergeți?

EL: – Mnu. Mai avem niște acte de rezolvat…

Lasă un comentariu

