Barieră

EA: – Noi avem o relație?

EL: – Da.

– De ce?

– …

– Nu caut să mă iau de tine. Vreau să înțeleg ce aspecte iei în calcul ca determinând o relație.

– Ne vedem des, ținem unul la altul, avem o relație intimă, ne știm secrete.

– OK.

– De unde?

– Azi mi s-a zis că aș avea o relație cu cineva, pentru că există în amândoi frica de despărțire.

– Ah…

– Mi se pare tare urât să judeci așa o relație. Știu că se lega de niște prezumții de-ale lui și a format ipoteza asta mai mult în glumă. Dar…

– Da. Dar. E ca situațiile alea în care te aliezi împotriva a ceva, nu pentru ceva.

– Exact. E nefiresc. Nu pot să înțeleg. Adică pot să înțeleg, dar mi-e peste mână să internalizez, să accept.

– La mine e și frica asta. Dar o simt ca o barieră a relației, nu ca un beneficiu.

– Și la mine. Și mă enervez așa tare că te iubesc atât de mult!

– Of… Chiar? Sau se apropie Crăciunul?

– Se apropie. Dar nu ca spirit. Nu simt niciun Crăciun. Ah, vai! Noi nu facem Crăciun la birou?

– Le dau concediu, dacă asta zici.

– Nu, nu asta zic. Cere-le să vină mâine mai devreme.

– De ce?

– Ca să aranjăm un brăduț. Dar lor spune-le că aveți multă treabă mâine.

– Bine…

– Iar tu vii cu mine la cumpărături diseară.

– N-am…

– Nu mă interesează. Nu ai nicio scuză.

– E ziua ei azi…

– Ah, fuck. Bine. Cumpără-i flori. Adică și flori!

– Da, da. Iartă-mă.

– N-am de ce. Te pup!

Lasă un comentariu

